dimarts, 1 de desembre del 2015

NADAL... EN MARXA!


Ja tenim aquí el desembre... i la campanya de Nadal en marxa! Us ensenyo el Calendari Advent d'aquest any, una còpia disfressada de l'any passat, el podeu veure aquí.. el temps no ha donat per més!
Tot i això, n'estic contenta amb el resultat! Penseu que ahir a les 9 del vespre encara no tenia res fet.. només el material preparat i la idea al cap! I aquest matí a les 7 feia les fotos i preparava l'entrada! Així que està perfecte!! je je!!



He reciclat la caixa de l'any passat (que m'encanta!) i li he afegit un cordill en blanc i negre a tot el voltant, he recuperat els números que fa anys que tinc, i sobres de paper craft  tancats en forma de caseta.



A última hora vaig trobar un kit al "casa" de sobres i adhesius nadalencs en colors blancs i negres que vaig pensar que li donarien un toc més actual.
Cinta washi tape per donar un toc de color i calendari enllestit!

A dins: monedes de xocolata, figures nadalenques de xocolata, més xocolata... algun ninot de goma, notes de tipus "avui toca fer l'arbre".... i molta il·lusió!!


Que tingueu un bon començament de mes i un compte enrere amb il·lusió!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada