dijous, 24 de desembre del 2015

BON NADAL!

Ja és aquí!
Desitjar-vos un Bon Nadal, gaudiu d'aquests dies màgics amb la família, amics, coneguts... amb qui us vingui de gust! Són dates de retrobament, d'àpats interminables i de molta il·lusió!
I si teniu petits a casa, deixeu-vos portar per la seva alegria, il·lusió i aquesta innocència màgica que ningú hauria de perdre...

Aprofitant l'entrada, us ensenyo l'estrella il·luminada que vaig fer, sempre m'han agradat però els preus els trobo exagerats la veritat! I aquest any en comptes de comprar res nou per decorar, ho he volgut fer a casa, cada any m'agrada tenir alguna cosa nova per variar.
És molt fàcil de fer, no necessita tutorial. Només són cinc branques de bambú (jo les he tallat de 45 cm. cadascuna més o menys) i lligades entre si amb fil rústic, al voltant una guinarda de llums amb piles i .. voilà!!! 


L'estrella al vespre il·luminada fa molta patxoca!! A més fa molta llum i fa de làmpada.

L'arbre del costat ja veieu... ben fàcil! un potet de iogurt ple d'osos de cirera, l'arbre cosit i girat, farcit i amb un pal de pinxo per aguantar-lo.



Una abraçada!!

1 comentari:

  1. Molt bonic, Dolors. Amb el teu toc senzill i neutre. Jo sempre tant barroca i colorida, hahaha!
    Jo em pensava que volies dir una altra estrella!!!! Jo la que volia dir és la de paper.
    Aquestes.... abans m'agradaven però des que vaig veure la primera temporada de la sèrie True Detective, que ara em donen mal rotllo. Coses...
    Bon Nadal, artista!

    ResponElimina