dijous, 10 de desembre del 2015

NOUS DESCOBRIMENTS!


Fa dies que la Júlia em demanava una samarreta amb el dibuix de l'Olaf (el ninot de neu de la película Frozen.. segur que no us sona oi?)
Ella volia el ninot de neu i que a més, brillés... està clar! Purpurina i més purpurina!!
A mi no m'agrada comprar roba amb dibuixos de pel·lícules, ni de princeses conegudes, ni de hello kitty... com a molt pijames i roba interior!
Així que si no volia comprar una samarreta d'aquest tipus... l'havia de fer jo! Buscant i buscant vaig trobar un material ideal per fer la samarreta, és el teixit autoadhesiu glitter de la marca Toga.
El vaig comprar en aquesta botiga online: Hilos y mas on a més tenen un tutorial fantàstic de com fer servir el teixit. Us recomano que visiteu la botiga i el seu blog.

Aquí teniu el resultat! Un ninot de neu brillant acompanyat de flocs de neu i estrelles! 


També vaig aprofitar i vaig comprar unes tatxes autoadhesives en forma d'estrella i unes altres rodones en color blanc i rosa. Posar a lloc i planxar!!






Tan fàcil és, que em vaig animar a fer una altra samarreta amb un dibuix d'estrella!
Fas el dibuix, retalles i planxes! Ja he rentat vàries vegades les samarretes i el dibuix es manté al seu lloc i la purpurina no cau. 
Fantàstic descobriment!




I ja que va de samarretes, us ensenyo una altra que em té el cor robat! Feia molt temps que em rondava pel cap fer aquest dibuix i mai trobava el moment, ben senzilla però ben bonica!



Apa! Ja tinc a la meva filla contenta i feliç!! De vegades costa ben poc no trobeu?

2 comentaris:

  1. Gràcies per compartir la botiga! La Joana no és de purpurines però és bo saber-ho. També per regalar!
    I la samarreta dels núvols, hahahahaha, també és un pendent meu!!! T'ha quedat genial

    ResponElimina
  2. Si i tant! És molt fàcil de fer i molt vistós! :) t'animo a provar-ho!

    ResponElimina