diumenge, 22 de novembre del 2015

COMANDA, IL.LUSIÓ I ERRORS...

Aquest estiu la Laia em va demanar que li fes algunes coses pel casament del seu germà, li volia fer algun detall diferent i que servís per decorar una mica i que també els hi quedés de record. Després d'intercanviar moltes idees i contrastar-ho amb la núvia, la Laia va decidir fer-li com un llibre de firmes però dins d'una ampolla! Es tractava de que cada convidat posés una nota en un petit paper i aquest el diposités dins d'una ampolla.

Fins aquí la comanda de la Laia, a partir d'ara la il·lusió de que ella confiés amb mi per fer-li aquest regal a la seva cunyada...

Ella es va encarregar de trobar una ampolla ben maca i jo em vaig encarregar de la resta.
Vaig retallar i arrodonir cantonades de cartolina blanca i amb gometes per embolicar el missatge i poder-lo posar dins l'ampolla, el bolígraf el vaig folrar amb fil i tot dins d'una caixeta de fusta pintada de color blanc.


El cartell que anava penjat a l'ampolla el vaig fer amb cartolina i folrada de tela de lli, i el missatge imprès amb cartolina blanca amb dos forats per poder-lo penjar.

Així ho va col·locar al casament i així de bonic li va quedar!


Llavors em va demanar dos bastidors per posar-hi els anells per indicacions de la núvia... aquí ve l'ERROR!! Si si amb majúscules, després d'intercanviar un munt de missatges amb la Laia, amb els noms, l'escrit... d'haver confirmat que tot estava ok i que les traduccions estaven correctes... em vaig equivocar amb el NOM DE LA NÚVIA i AMB LA TRADUCCIÓ DEL SEU BASTIDOR! 



Vaig escriure una L de més amb la frase JA...IK WIL! i al nom de la núvia li sobrava la última e!!
Es varen donar compte que quan la Laia li va regalar els bastidors la nit abans del casament! Us podeu imaginar la cara de la núvia al veure que estava mal escrit? i el de la Laia?? Jo quan hi penso encara em sap molt greu!! 
Amb tot el què faig sóc molt meticulosa i perfeccionista però en aquest cas vaig ficar la pota fins al fons!! La falta de temps amb l'encàrrec, teníem pocs dies.. que a casa teníem les habitacions de trasllat, les coses meves al taller amb caixes... vaig confiar amb la meva memòria i em va fallar! No tinc excusa! 
Sort que té arreglo, és només descosir les lletres que sobren i ja està... però clar en aquell moment abans del casament... doncs no era el que tocava!!
En fi... de tot se n'aprèn!



Els vaig folrar per darrera amb la mateixa tela de lli, així queda ben curiós i no es veuen els fils del brodat que n'hi havia bastants, perquè hi havia molts puntets de colors diferents. I els vaig posar dins d'una caixa craft rodona a mida.

Li vaig afegir un parell de pots decorats per posar-hi alguna flor i les inicials dels nuvis amb fusta blanca per completar una mica la decoració.


Tot el conjunt.




Tot ben embolicat i dins d'una caixa de cartró craft.




Tot i l'ERROR... va quedar un conjunt molt xulo, un detall pel casament diferent i vistós!
Gràcies Laia per confiar amb mi.. i ser tan comprensiva!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada