divendres, 1 de maig del 2015

Regal mestres!

Final de curs... s'acosta, ja no queda tant..
Sempre és bonic fer regals, i si és per agrair encara més! Us ensenyaré el que li vaig fer a les mestres dels meus fills l'any passat, ara que encara queden uns dies...

Una bossa reversible, feta amb loneta per fora i tela de cotó per dins.



Per la part de fora, a la loneta, hi vaig cosir unes línies com si fos la pàgina d'una llibreta i a dins del paquet, hi havia un retolador permanent amb unes instruccions, el retolador s'havia de fer servir per a què cada nen de la classe hi posés el nom en aquestes línies ;)

 
 
Un regal ben bonic i emotiu, un record dels teus alumnes i una bossa més per dur les eines d'una mestra!
 
Així va quedar el paquet: combinat de costura i scrap!
Crec que a les mestres els hi va encantar!

 
 
Aquest final de curs... serà complicat, vaig justa de temps.. entre algun encàrrec i el casament de la meva germana vaig una mica de bòlit, i si sumem que a final de curs també és l'aniversari del meu fill... missió impossible.. o no! 
 
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada