dijous, 3 de setembre del 2015

TORNADA A LA NORMALITAT!

L'estiu ja quasi s'ha acabat i ben aviat tornarem a la normalitat, ha estat un estiu fantàstic! Vaig "aparcar la tecnologia" i m'he dedicat a gaudir de la família i de la no rutina que dona l'estiu. 
Sembla impossible com passa el temps de ràpid... la última entrada fa gairebé dos mesos!! I amb les coses que us havia d'ensenyar abans de les vacances!
Final de curs, regal mestres, trobades, aniversari Arnau, regals varis, algun encàrrec... a poc a poc us aniré ensenyant tot de cosetes.
Realment aquest estiu ha donat per molt, ens ho hem passat molt bé però també ens ha donat temps de fer canvis a casa, si es que som un cas, mai parem! Però tant el meu home, en Xavi i jo hem tingut 3 setmanes de vacances i han estat molt productives. Els nens dormien junts, però feia mesos que teníem la necessitat de separar-los, ja que alhora d'anar a dormir sempre hi havia "sarao" i teníem ganes de fer el pas, el problema es que a casa només tenim tres habitacions i una d'elles era per el meu raconet de costura, planxa, ordinador... tot això ho havíem d'encabir en algun lloc per què aquesta habitació havia de ser de la Júlia.
Així que en Xavi ha traslladat les bicicletes al garatge, i jo m'he traslladat al seu taller on per fi tinc el meu espai només per mi!! I tothom content, els nens tenen cadascú la seva habitació i nosaltres tenim un espai per nosaltres. Amb tot això, hem aprofitat per pintar les habitacions i fer neteja que ja tocava! 
També hem tingut temps per fer una escapada de quatre dies a Andorra, abans de tenir els nens hi anàvem molt sovint i ara feia molts anys que no hi havíem tornat. Als nens els hi agradat molt, i sobretot a l'Arnau que va poder pujar a Vall Nord amb la bicicleta a fer alguna ruta d'iniciació amb el papa!
Ja us he fet una mica de resum, ara ja començat el setembre estic preparant la tornada a l'escola i també l'aniversari del cap de família que comença nova dècada amb el 4! :)
Així que espero tornar a la normalitat i publicar més sovint!
 
Una abraçada!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada