dissabte, 26 de setembre del 2015

ANIVERSARI... 8!


A finals de juny és l'aniversari de l'Arnau.. 8 ! com creixen de ràpid! Aquest any entre una cosa i l'altre no vaig ser previsora, o no vaig organitzar-me bé, o masses coses.. no sé ben bé!! ;) Però "em va pillar el toro" i tres dies abans de la festa encara no tenia res fet ni planejat! Vaig haver de córrer! Li vaig demanar primer de tot què volia, i em va dir que volia decoració de futbol.. ja tenim el tema, ara a preparar-ho!
Sempre tinc coses guardades a l'ordinador, idees del pinterest o d'altres webs que vaig visitant així que no em va ser difícil trobar plantilles de pilotes per decorar. Vaig comprar el parament de la taula amb negre i verd, vaig fer el pastís en forma de 8, la pinyata.. i més o menys ja va estar! 
 
La pinyata un nou repte, n'havia fet amb globus folrats de paper de diari i cola, amb una caixa de cartró.. però així feta amb la forma del número no ho havia provat, de fet no és difícil però porta feina!
Primer vaig fer la plantilla amb cartró, dos cares del 8 i llavors vaig retallar tires per fer els laterals i ho vaig anar unint amb cinta d'embalar. Després amb paper de crepe vaig anar fent tires i enganxant. 


Va quedar prou decent.. això si, estava tan ben embalada que per trencar-la li va costar una estona de picar amb el pal! ja ja... A la pròxima miraré de no embolicar-la tant bé! ;)


Galetes oreo com si fossin piruletes dins dels gots plens de pedres, feia una mica de vent..



La taula una mica decorada, amb entrepans, patates, lacasitos de colors i coques...




El pastís en forma de 8, no gaire ben aconseguit.. però ja fa efecte! ;) i 8 espelmes en forma de pilota.


El meu nen gran!! Cansat, suat i brut després d'una tarda intensa!! entre pistoles d'aigua, globus d'aigua i pilota, pilota i més pilota.. no varen parar!


Tot i amb poc temps, va quedar fantàstic... l'Arnau feliç i la mami més!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada