dimecres, 17 de juny del 2015

RECICLANT!


Des de petita que sempre m'ha agradat arreplegar trastos! No sé, vaig guardant per si de cas... i gairebé sempre, aquest moment no arriba! ;) i acabo llençant-los avorrida de veure'ls!
Aquesta vegada em vaig proposar que les caixetes que donen amb les maduixes a la fruiteria si que les reciclaria, m'encanten!
 

Aquesta caixa té una mida aproximadament de 30x20, ideal per guardar-hi coses petites. L'he fet servir per guardar-hi les pintures tèxtils, chalk paint, pinzells i cola. 
Una capa de chalk paint de color verd menta i alguna decoració discreta i llestos!
 

A dins, folrada amb cartolina prima també amb colors menta, ja que la part de sota es veia molt malmesa.

Algun segell i cinta washi tape de roba, donen el toc fet per mi!


Materials: caixa reciclada, segells, cartolina, pintura chalk paint i washitape que ja tenia per casa... cost mínim! i temps... 20 minuts!!

Ja no teniu excusa per reciclar aquelles caixes que guardeu per casa.. per si de cas! ;)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada