dimarts, 17 de novembre del 2015

EL TEMPS S'ESCAPA...

Doncs si.. el temps se m'escapa! Voldria fer tant i faig tan poc... 
Aquest començament de curs ha estat dur i està sent llarg, a l'Arnau no li senten bé els canvis i li costa adapatar-se a noves situacions i he hagut de dedicar-li més temps i estar més per ell, però anem per bon camí així que ha estat un temps ben invertit! ;)

Però clar tampoc vull deixar el bloc abandonat, així que per poc que pugui aniré penjant cosetes ja fetes, encara de l'estiu,  que és tan llunyà ja...

Aquest estiu va néixer en Bruno, el germanet de l'Elena, una amigueta de la Júlia a la qual li vaig fer un bolsset fa un temps, el podeu recordar aquí. Em feia molta il.lusió fer-li un detallet fet per mi, així que li vaig fer un dou-dou en forma de l'elefant i a l'Elena que segueix sent la reina de la casa l'hi vaig fer un bolso per dur al cotxet de nines, amb un canviador, pitet i bolquer per les nines, vaig pensar que voldria imitar a la seva mare i que aquest conjunt li aniria molt bé i li faria il.lusió.

El conjunt al complet

El canviador el vaig fer amb tela de tovallola, per si volia dutxar a la nina que ho tingués tot a ma.




El bolso és grandet i a més porta una butxaca externa. El pot dur penjat al cotxet o bé al braç.


I l'elefant d'en Bruno


A dins la orella hi vaig posar paper de celofan, així fa soroll quan la toques i a dins unes cintes per entrenir-se una mica més.


La cua és un porta xumet, li vaig afegir un botonet i personalitzat amb el nom,


Vaig gaudir molt fent aquestes cosetes i a més varen ser molt ben rebudes!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada