divendres, 10 d’abril del 2015

VA DE CUINA..

Si.. em ve de gust publicar sobre cuina, no sóc una gran cuinera però quan hi ha algun plat o postres que és fàcil i vistós m'agrada compartir-ho!
 
BROWNIE
 
100 gr. de mantega (margarina)
200 gr. de xocolata (de la bona ;) jo faig servir nestle, la de postres)
4 ous
100 gr. de sucre
1 cullerada de vainilla (si no en teniu, no passa res!)
80 gr. de farina
nous (mooooltes nous)

Es baten els ous, es desfà la mantega i  juntament amb el resta d'ingredients, la vainilla i la farina tamisada es barreja tot ben barrejat. Desfem la xocolata (jo ho faig al microones per anar més ràpid, es pot fer al bany maria) i ho aboquem al recipient, trossegem les nous i també les afegim. Tot ben remenat i cap al forn, jo ho poso amb un recipient de silicona baixet, penseu que com que no porta llevat la massa no puja.
A la part de baix del forn a una temperatura suau de 170º i uns 35 minuts, quan faltin 5-10 minutets enceneu la part de dalt. Si el vostre forn té turbo, hi poseu una mica de paper plata per sobre, així no es farà massa el pastís, el secret es que quedi suau i melós, no ha de quedar sec.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada