diumenge, 15 de març del 2015

NINES!

Qui té nenes a casa, té nines!! si més no la majoria oi? La meva filla entra en aquesta majoria i té nines per parar un tren!! Està en la faceta de fer de "mare, mestra, presentadora,.." i fa servir les nines i ninots de peluix.. tot el què troba de "fills, alumnes, espectadors..."
Però quan va començar a jugar amb nines, totes eren les seves filles per què m'imitava a mi i tot just tenia els 2 anyets... i tot just començava jo a endinsar-me en el mon de la costura.
Vaig pensar que un conjunt de passeig per nines li faria gràcia.. i així va ser!

Bossa de cotxet, amb butxaca interior i exterior, mai està de més tenir compartiments eh? :)
Es pot dur al cotxet o bé penjada com una bossa normal.

Porta tovalloletes, amb tovalloletes incloses per imprevistos!

Canviador portàtil o per casa!
 
 

Tot el conjunt: bossa, canviador i porta tovalloletes

I també hi vaig fer una manta pel cotxet, ja que era a l'hivern i la nina tenia fred!

El kit al complet!

Ah! com no podia faltar en el kit, uns pitets i uns bolquers fet a mida!

No us imagineu l'ús que li ha donat i que li està donant la meva filla a aquest kit!
I es que a quina nena no li agradaria tenir aquest conjunt, no trobeu? :)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada