diumenge, 14 de desembre del 2014

POSTAL DE NADAL

 
Aquests dies estic fent postals de Nadal, feia anys que no n'enviava.. suposo que perds el costum per falta de temps però crec que és una tradició que no s'hauria de perdre, a tothom li agrada obrir la bústia i trobar-se amb una postal i veure que algú ha pensat en enviar-li.
És més fàcil enviar un e-mail, jo almenys cada any faig la postal digital amb una foto nostra o dels nens, com a molt la imprimeixo per donar-la a les àvies o tiets.
Aquest any he volgut recuperar la tradició, i la veritat és que hi estic gaudint tant que no descarto fer-ho cada any! Es clar... si el temps que tinc disponible m'ho permet! ;)
Us faig un avançament...

 
 

Quan estiguin acabades i enviades us faig resum!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada