dilluns, 1 de desembre del 2014

Benvingut desembre!

L'últim mes de l'any, un acabament que dona entrada al començament d'un nou any. El mes de la il.lusió, de les trobades, de les corredisses a últim moment i es que s'ajunten moltes coses!
Aquest any, a diferència d'altres anys he pogut posar el calendari advent el dia que tocava, he optat per fer-lo senzill i que no portés gaire enrenou, amb materials que ja tenia per casa que només he hagut de retocar i poder-los reutilitzar per altres coses un cop acabat l'advent.

Calendari Advent 2014
Una caixa de fusta, una caixa de vi, pintada amb chalk paint de color blanc i les lletres estampades amb color negre amb segells.
Els sobres, són estrelles i cors (ja que els cors els obrirà la meva baldufa i les estrelles el meu dimoni) de paper craft cosides amb  la màquina de cosir i dins hi he anat posant xocolatines, frases amb valors o alguna petita joguina. Els números són pinces que tenia d'altres anys.
Ja veieu, fàcil i senzill amb un resultat ben vistós no trobeu?
Sobres de paper craft


També us ensenyo el de l'any passat, una caseta feta amb rotllos de paper, una idea que vaig agafar del pinterest. La recomano, fàcil i mooolt xula!!
 

 

Però com veieu els rotllos són tots diferents! es que ho vaig fer a última hora i vaig haver de demanar rotllos a tothom!

Tot i així, va fer el fet! :)
 
 
 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada