diumenge, 19 d’octubre del 2014

Benvinguda al grup!

Tinc la sort, la gran sort diria jo, de formar part d'un grup de grans dones les quals hem passat per tots moments i situacions... però juntes! Encara que unes més lluny que les altres, sempre estem disponibles unes per les altres, això no té preu, ho ben asseguro!!
La Íria és la última petitona, de moment, que ha entrat al grup, és la menuda de tres germans i em feia il·lusió fer-li alguna coseta, així que una manteta feta de tovallola i dos pitets sempre van bé no trobeu?
Aprofito l'entrada, per comentar que aquest bloc en part, una bona part, és gràcies a aquest grup, al suport rebut d'aquestes grans persones que m'han animat i recolzat sempre! Us estimo noies!

5 comentaris:

  1. Dolors! Nosaltres també t'estimem!!!! Muac!

    ResponElimina
  2. Oh, Dolors! És preciós aquest blog! Estic molt contenta que t'hagis decidit a compartir el teu art i la teva dolçor. M'encanta que ho vulguis compartir, ets una artista! Una grandíssima dona amb un cor enorme.

    ResponElimina
  3. Dolors!!!! Aqui la mama de l'afortunada que va rebre la deliciosa i amorosa manteta! M'encanta el teu art i soc molt afortunada de tenir-te com a amiga. M'alegro que per fi hagia obert el teu raconet perque torhom pugui gaudir de les teves creacions. T'estimo!

    ResponElimina
  4. Dolors que contenta de saber que has complert el teu desig!! Una per totes i totes per una ��! T'estimuuuu mil!

    ResponElimina
  5. Gràcies nines!! Sense el vostre recolzament i ànims infinits no hagués començat aquesta aventura, així que una part del bloc és vostre noies!!! ;)

    ResponElimina